lørdag den 25. september 2010

Aquatic Science field trip til Port Aransas!!

Idag stod jeg op klokken 4:15 for at tage på udflugt med ca. 50 elever fra bla. min aquatic science class, ned til Port Aransas som ligger ude ved Texas/USA's kyst (der er et billede for neden hvor man kan se det på et kort). Det tog ca. 4 timer der ned og 4 timer tilbage! Vi tog derned primært for at "volunteer" med at samle skrald på en strand der nede, så der fik jeg lige 4 timer ud af de 8 timers frivilligt arbejde jeg skal gøre pga. noget med loven for at være udvekslings student! Derefter spiste vi hotdogs og tog så ned på stranden hvor vi bare hyggede! Det var mega sjovt, og jeg havde virkeligt en lækker dag!!

BYE

Whataburger - utroligt populær texas fastfood kæde!
Typisk amerikansk kyst liv dernede :)
Ved en souvenir butik vi lige hurtigt stoppede ved..
Nogle af dem der var med på turen, på stranden
I bussen på vejen hjem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar