lørdag den 11. september 2010

Mit første "meet"

FEDT billede maain hahahahha ^




Idag (klokken 6:40 på en lørdag morgen, for at være præcis!!) skulle mig og mit cross country (lang distance løb) hold møde på min high school hvor efter vi kørte (i en gul school bus) til mit første "meet". Et "meet" er bare en konkurrence. Idag skulle vi løbe 2.2 miles (det er ca. 3.5 km). Det er forskeligt fra hvert "meet" hvor langt man løber, og hvor hård ruten er. Nogle gange kan det være en rute med helt vildt mange bakker og andre gange går det måske ned ad hele ruten. Jeg løb ruten på 16:36 min. så jeg er bare mega stolt, haha!!! Det er okay godt, når man tænker på at jeg ikke har dyrket ordenligt motion i 1 år, haha!

Var også til den første hjemmekamp igår for min skoles amerikanske fodbold hold. De skulle spille mod en anden high school der hedder Aledo, og de TABTE :(:(:( hvilket er utroligt trist, da vores hold havde rekorden på den længste "streak" af vundne kampe. De havde vundet 48 kampe i træk, og har vundet de 3 sidste stats mesterskaber for Texas, så Lake Travis High School Football team (det amerikanske fodbold hold fra min skole) er et af de bedste hold i hele amerika.
Hele holdet var fuldkomment ude af den, og der var endda nogle der græd. Drengene går helt vildt meget op i det! Det er deres liv! De træner også 2 gange om dagen, HVER DAG... og så spiser de sammen 24/7 og de laver faktisk ikke andet end at spille amerikansk fodbold!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar