lørdag den 18. september 2010

Cross country meet!











Igår (fredag) fik vi fri fra skole, yes! Så vi kunne møde på skolen kl. 5:30 for at tage afsted til mit andet "meet" med cross country. Meet/konkurrencerne er virkeligt sjove, og der er helt vildt god team spirit på mit hold, så jeg er rigtigt RIGTIGT glad for at have mit hold :)

Jeg løb 2 miles på 15 minutter og 7 sekunder, så det var lige 1,5 minut hurtigere end sidste gang! (: Så vores mega hårde træning hver dag må virkeligt hjælpe!

Efter vi alle havde løbet, tog vi på schlotzsky's som er sådan en sandwich kæde og det er bare lækkert! Jeg kommer til at dø når jeg kommer til Danmark, uden alt det lækre mad aka. mega usunde mad de har herovre, haha!

Igår aftes var jeg til amerikansk fodbold kamp. Vores skoles hold Lake Travis spiller hver fredag, og igår vandt de (selvfølgeligt) 37-33 på hjemmebane. Kampene er altid helt vildt sjove at se, fordi der er så meget school team spirit osv. Det er helt vildt ufatteligt hvor stor forskel der er på f.eks. et gymnasium i Danmark, og en high school.

I aften skal jeg til Marissa Silvera og Anna McClains fødselsdag (det er nogle af Kaylas venner, som så er blevet mine venner nu). Det er vildt dejligt at have Kaylas venner i baggrunden, men er også utroligt glad for at jeg er ved at få mine egne venner nu, i stedet for at det er Kaylas venner :)
Men jeg glæder mig til i aften, det skal nok blive sjaavt :)

Imorgen er der bowling med nogle andre udvekslings studenter, så det glæder jeg mig rigtigt meget til! Der er den her udvekslingsstudent fra Mallorca, så det er helt vildt sjovt! Hun bor i Palma :D

Det var alt fra denne gang!

BYE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar