fredag den 3. september 2010

Random update (:

Idag er det fredag og vi har en "forlænget weekend" fordi det er labor day på mandag, som så er en fridag. I aftes var jeg ude og spise med 10-12 piger fra mit crosscountry hold, og det var rigtigt hyggeligt! Føler mig pretty badass fordi vi jo bare lige sætter os ud i bilen og kører, da alle jo har kørekort herover (og en kæmpe bil).

Var til den sidste soccer tryout idag, og jeg blev "cuttet" fordi de mente at det var dumt at satse på mig når jeg nu kun var her i et år. Men så er det godt at jeg har cross country. Kayla min "søster" blev også "cuttet", selvom hun var en af de bedste til tryouts.

Til alle jer der ikke ved hvad cross country er, så er det bare løb. Det er ligesom atletik, bare kun langdistance løb. Så det her er hvad vi har lavet i min første uge af cross country:

Mandag : 40 minutters løb
Tirsdag : 4 km bakketræning
Onsdag : styrketræning
Torsdag : 4 x 800 m sprint
Fredag : 1.5 km langsomt
Lørdag : Konkurrence

Vi mødes klokken 7:00 hver morgen før skole, så jeg er fuldkomment død i den her weekend og orker virkeligt ikke at skulle tidligt op imorgen og løbe.

Har indtil videre brugt 3650 kr. her. WOW! Havde slet ikke set at det var SÅ mange penge :0

BYE!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar