fredag den 1. oktober 2010

Endeligt weekend!!!

Nu er det endeligt weekend, og jeg har været her i 6 uger præcist idag :) Skole året på skolen er delt sådan op at hver 3. uge er der test og quizzez over en lille del af det man har lært om, og hver 9. uge er der stor test (unit test) over alt det man har lært i de sidste 9 uger.
Man får karakter i points (0-100) og 0-69 er failed. 70-79 = C, 80-89 = B og 90-100 = A.

Skolen er rigtigt hårdt sådan bogligt ret ofte.

Hver torsdag er der clubs, hvor man kan melde sig ind i alle mulige clubs. Jeg har meldt mig ind i en club som hedder "Kardivas" hvor detkun er piger, og man tager ud til middle schools (6-7 klasser) og så er man mentor for nogle af de piger, fx taler med dem om drenge, pigefnider, bagtale osv. Og ellers hygger man sig bare med de andre piger i den club! Det er mega hyggeligt.. Man kan melde sig til alt fra guitar til ultimate frisbee. Mange af klubberne ser godt ud på en CV til college, derfor er der mange der gør det.

Imorgen skal jeg til endnu et meet, og er lidt nervøs fordi mit højre knæ og skinneben er ret skadet lige pt. Men det skal nok gå!

BYE

Lige et billede fra field trip, hvor vi samlede skrald

Ingen kommentarer:

Send en kommentar