lørdag den 16. oktober 2010

Random!

For cirka to timer siden kom jeg hjem fra en lille shoppe tur med Sam og Summer, og glemte min mobil i deres bil... så nu føler jeg mig virkeligt handicappet uden min lille iPhone haha.

Anyways, så er Amys forældre kommet hele vejen fra Louisiana for at besøge os (men mest fordi Kayla skal firmes imorgen) og da de har været i Danmark osv. er det ret hyggeligt at snakke med dem! De kan huske Frederik og Café La Tasca fra Vejle!!
Jeg er snart færdig med at lave min garter til min date til homecoming, og selvom jeg da jeg første gang så de her mums & garters syntes de var det mest grimme i hele verdenen elsker jeg bare min garter haha, fordi jeg har brugt så lang tid på at få den god!
Hvis man vil lave en god mum/garter skal der være så meget på den at man skal lede efter de små detaljer som navne, det nummer man spiller i fodbold fx, små minder osv.

Har ikke så meget at skrive om så jeg ville bare lige lægge lidt tilfældige billeder ud! Siden jeg er i Yearbook (et valgfag man kan vælge) så skal jeg tage billeder af forskellige ting i skolen, så i for lige nogle af de billeder også :)


Team spirit! Hvilket virkeligt er en big deal ved Lake Travis og enhver anden high school
Lækker cowgirl haha! I vores Yearbook time går vi bare rundt på skolen og tager billeder. Det her er Brooke. Hun vandt dagens konkurrence for bedst udklædte da der den her fredag var "cowboy" som tema.
Det var cowboy theme dag så selvfølgelig tog alle deres boots på! og den hvide kjole fuldføre bare hele University of Texas outfittet! Hver fredag er der udklædning for at støtte op om kampen om aftenen!
Jude (kaylas kæreste)'s mor laver de her! pretty awesome
Ret populære i Lake Travis - støtter brystkræft! Man kan også få nogle der siger "fuck cancer" og siden fuck er ret slemt her ovre, sælger de vildt godt! (typisk)
Random billede jeg tog til Yearbook af nogle fra bandet. De øver 24/7!
Fra et meet. Lækkerrrrrhed! Min trøje er fra en restaurant vi var på downtown.
et lille pic jeg lige tog også til yearbook fra et af vores meets!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar