tirsdag den 12. oktober 2010

Welcome to Austin, Texas!

- Booooooottss
I Texas er det ret populært med cowboys boots (ja bogstaveligt talt). Siden at University of Texas' "uniform" for fans er cowboy boots, er det sjællendt man møder folk som ikke har et par! Og de er utroligt dyre efter hvad for noget materiale de er lavet af osv.

Støvlerne kan være lavet af normalt læder til elefant hud.
"uniformen" for en UT game (university of texas amerikansk fodbold kamp)


Jeg skriver snart et nyt blogudlæg, som er lidt længere! har simpelthen bare ikke haft tid!

Hurtig update dog : Jeg er blevet inviteret til homecoming, så nu skal jeg igang med at lave en garter (og ja det kommer til at koste sådan 400 kr) men det skal nok blive sjovt! På søndag skal Kayla (min værtssøster) firmes (de gør ikke noget stort ud af det) og derfor skal vi downtown og spise en lækker middag! Vores 9 weeks er snart færdig på skolen, og vi er som småt begyndt at tage de store 9 weeks tests! Yuk.. Jeg har endnu et cross country meet på lørdag som jeg er lidt nervøs for siden jeg har været ude pga. mit knæ som af en eller anden grund er skadet?! Tror lidt det er mine sko..

Talk to yall later!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar