torsdag den 28. oktober 2010

Hverdagen.....

Ja, nu kom hverdagen endeligt og jeg nyder det stadigt fuldt ud! Det var bestemt den rette beslutning for mig at tage herover! Selvom at der har været lidt problemer herovre på familie fronten, så er det en del af hverdagen og det acceptere jeg. Ingen store problemer som fx at jeg har det dårligt hos dem overhovedet! Jeg elsker min familie herover meget højt og er virkeligt stolt af at være deres datter for det her år.

Næste weekend er Halloween, men jeg er blevet grounded her ovre desværre så der er ikke nogle vilde fester for mig.. Men det skal nok blive en oplevelse alligevel! Gensynsweekenden for Mellerup ligger lige om hjørnet og mange af mine tanker går dertil desværre.. håber ikke at det bliver helt slemt i weekenden!

Jeg nyder mit liv herovre med alt oveni og jeg er allerede virkeligt træt af at jeg skal forlade det her fantastiske sted om kun 8 måneder!

Det er helt vildt fantastisk hvor hurtigt jeg er blevet "adopteret" ind i det hele, med nye venner, ny skole, ny livsstil, ny familie osv. Amerikanere er utroligt gæstfrie og åbne!

.... Until next time

Ingen kommentarer:

Send en kommentar