onsdag den 10. november 2010

Min weekend var fyldt med familie, amerikansk fodbold og endeligt nogle nye oplevelser.
Siden jeg kom, har jeg ikke rigtigt været andre steder end her i Lake Way og i Austin, så jeg var utroligt spændt på at skulle til Louisiana med min familie her i weekenden.
Min værstmor Amys' familie bor i Louisiana på et stort stykke land hvor der nok bor 4 ud af hendes 9 søskende + hendes forældre, så det er bare noget der siger "familie".
De har en lille golf vogn som de kører frem og tilbage mellem deres huse og så har de, de her store lækre træer som man kan klatre i osv. Jonas ville dø hvis han kom og så de træer og golf vognen!!

Lørdag så vi også LSU (Louisiana State University) deres amerikanske fodboldhold spille mod deres største rival Alabama og de vandt! YES

Forresten så har de alligatorer i Louisiana og de fortalte mig at næste gang vi kommer der skal vi måske ud på søen og der svømmer de rundt, selvom folk står på vandski osv.

Vi kørte også igennem Houston som jo er Amerikas tredje største by, hvilke var lidt af et syn.

Alt i alt en rimeligt lækker weekend :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar