lørdag den 13. november 2010

Easy living in america

Åh jeg elsker virkeligt america! Selvom man skulle tro at der var ingen fritid herovre i forhold til i Danmark, så er der stadig en utroligt stor frihed. Og det er helt klart fordi at man har biler og kørekort som 15 årig! Fantastisk. Og lige i det område her hvor jeg bor er folk lettere rige hvilket bare gør livet "that much easier". Så hell yeah, jeg lever "the easy living" i et år :)

Mig og Brooke til vores første "play-off" game. De kampe der har været indtil videre har været "district" kampe og nu er vi i gået igang med state (inden for texas) kampene.
Og som i nok ikke ved (hæhæ) så har Lake Travis vundet State Championship her i Texas de sidste 3 år, og hvis de vinder igen i år er det virkeligt en stor ting og der vil muligvis blive lavet en film om dem osv.!!
Pistolletes - noget mad vi købte på vej til Louisiana! Lækkert
Husene i Louisiana er helt anderledes fra hvad jeg er vandt til her i Texas. Meget mere minialistisk.
På vej til Baton Rouge som er hjembyen for Amy og også for LSU Tigers.
På vej hjem fra fodbold kampen med Jenny.

Forresten så spurgte Jenny mig her igår "Do you know Peter? He is from Denmark and he used to go to my old school". Hmm ja, folk tror virkeligt at Danmark er petite (hvilket det i realiteten også er) meeen ikke så lille :)

BYE


Ingen kommentarer:

Send en kommentar