torsdag den 19. august 2010

Welcome to my crib ;)

Mit nye hus er ENORMT. Vil lige beskrive det for jer. Mig og Kayla har hele over etagen, hvor der er hjemmebiograf og gæsteværelse + bad. Og så er der mig og Kaylas værelser som begge har toilet og stort skab. Neden under har de køkken med american fridge fyldt med fx 20 flasker med vand, som man så bare graber. De drikker ikke vand fra vandhanen, men det er kun fordi de bare køber bottled water i stedet. Så har de entréen med vindeltrappe og kæmpe stor stue med gigantisk fladskærm... and so on! Når man skal køre ind til det naboområde hun bor i er der en stor gate som automatisk åbner :) rigtigt amerikansk rigmandsområde. Det er så vildt og stort!! Jeg kan helt klart godt mærke at jeg er kommet til USA. Der er virkeligt mange ting der er meget anderledes herovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar