torsdag den 26. august 2010

One week!

Hey!!

Har nu været her i en uge, og jeg glæder mig til mange flere! (: I det område hvor vi bor i (som forreste hedder the Ridge at Alta Vista) har de et club house. Rigtigt american at all the rich people er medlem af klubber. Men så i club huset har de en pool og et gym som man bare kan bruge hele tiden, hvilket er ret lækkert!

Min a-day i high school SUCKS! Så jeg får et schedule change.

Lørdag er der en meget vigtigt kamp mellem Lake Travis high school football team og West Lake high school. Og de er bare ærke rivaler, så det er helt vildt vigtigt, og kampen bliver spillet på austin stadium, som faktisk er ret stort. Folk gør helt vildt meget ud af det, og de drenge vi snakker med som er fra Westlake, dem må man bare SLET ikke snakke til før kampen !!


Laver snart en cribs udgave af mit hus og poster den, haha!

See u soon

Ingen kommentarer:

Send en kommentar