mandag den 23. august 2010




First day off school!

Idag startede jeg i High School, og det var pretty though! Der er ikke nogen velkomst ligesom når man får en ny elev i Danmark, fordi der er så mange der er nye, og fordi at man ikke har en klasse.




Min schedule er delt i A-day og B-day, og så skifter det hver dag.

Min schedule for A-day er:
1. period : US History
2. period : Yearbook
A-lunch (skolen er delt op i A,B,C - Lunch fordi den er så stor)
3. period : French
4. period : aquatic science

Min schedule for B-day er:
1. period : English 3 (når det er 3 er det for juniors)
2. period : Junior Varsity Womans Soccer
A-lunch
3. period : Algebra 3
4. period : Science

Jeg er Junior i High School (11th grade) så jeg kan komme til prom osv.

Lægger lige et billede ud af mit hus set udefra og af "biografen" på mig og kaylas etage (der er også popcorn maskine og masser af american candy). Og af min SINDSYGT tykke bøger :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar