lørdag den 21. august 2010

Hey yall!

Det er skide fedt herovre, og rigtigt amerikansk! Lake Travis High School som jeg skal gå på, er kendt i hele Texas for deres sport, kloghed, drugs og party's. Så de er ret vilde her. Alle i Lake Way (byen jeg bor i) er utroligt rige, så hvert naighborhood har en stor gate og sikkerhedsvagter før man kan komme ind, og alle eleverne har hver en stor dyr bil. Men i skolen er alle helt vildt casual i den måde de klæder sig på. De har næsten ALLE sammen (af pigerne) nike shorts og en tee på.

Igår var jeg til en football game, men det var en trænings kamp, så det var ikke helt så meget med holdets farver osv. Så der mødte jeg de fleste af Kaylas venner og veninder. Bagefter kørte vi bare rundt i en af deres huge biler. Det gør de ret meget herovre, bare kører rundt og er helt vilde! De er sådan super mega hyper 24/7 herover, og de bander SINDSYGT når voksne ikke er around.

Jeg starter på High School på mandag. Og idag skal vi ud på min families båd, ray ray! :)

Har lige lagt nogle billeder ind af stuen set oppe fra og mit værelse set fra skabet og fra toilettet.

SO long ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar