søndag den 20. marts 2011

SPRING BREAK 11'

Ja, så er spring break overstået - eller faktisk om 3 timer. Spring break er den eneste ferie mellem juleferien og sommerferien herovre, men til gengæld har High Schools meget lang sommerferie (omkring 2,5-3 måneder). Spring break er altid den store party ferie hvor mange fra college tager til kysten for at feste. En del af mine veninder tog til South Padre som er stranden/kysten på Texas. Faktisk blev 4 af mine veninder inviteret personligt af SNOOP DOGG efter hans koncert hen til hans hotel for at efterfeste. Ret sketchy men skide fedt at de bare sad og chillede med THE snoop dogg indtil klokken 6 om morgenen. De sagde at han var ret creepy, men at det var vildt fedt fordi hans body guards åbenbart var vildt sjove.
Jeg lavede egentligt ikke specielt meget (sådan ferie messigt) i ferien, jeg var bare herhjemme og var sammen med Jenny og Lauren som også begge blev hjemme.

Yep, snoop!
Åbenbart var han sådan helt optaget af Marriah, haha
SXSW (South byt South West) er en festival i austin med massere af gratis musik
Jenny fik lige en mini cooper! Nice
Mig og Jenny til The Strokes

SXSW
The strokes igen
Austin er en fantastisk by! Fyldt med musik og lækker stemning
True dat
Oxygen bar.....

Sushi ved World Market
Vi lavede lige aftensmad, yum
The strokes

Lady Bird River i Austin


Fail



haha hvor er vi søde :)




Min veninde Jenny skrev lige en sms til mig: "I just started crying at dinner because I realized that you are going back in June. Im gonna miss you so much". Det bliver aligevel ret svært at tage hjem, selvom jeg glæder mig til lidt dansk tid!

2 kommentarer:

  1. hahahahahahah!! Anna hvad fanden er oxygenbar?????!!!! :D :D

    SvarSlet
  2. åårh din heldige sild! - selveste the strokes...
    - der sidder ihvertfald overhovedet ikke en jaloux pige ovre på den anden side af atlanten ;)

    SvarSlet