mandag den 7. marts 2011

Hello humble followers!

Endnu en uge (eller to) er gået siden jeg sidste har blogget. Ting går stille og roligt (og dejligt) herovre. Mine forældre sendte mig et brev, hvori der stod datoerne for hvor de kommer herover, hvilket bare gør at jeg glæder mig utroligt meget til at se dem igen. Næste uge er SPRING BREAK hvilket jeg egentligt glæder mig ret meget til.
I weekenden boede jeg hos Jenny, fordi min familie skulle til Louisiana for at lave nogle praktiske ting, og tilbød mig at blive hjemme, så det gjorde jeg, og jeg havde en rigtigt god weekend.. again..
Desværre lørdag eftermiddag var der en dreng der blev kørt over, og gik bort, mens han stod på longboard så hele skolen og området herovre har været i sorg. Mandag var der utroligt mange som var kede af det, og der blev sat "counselors" af til at snakke med folk. Alle havde også tage natbukser og sneakers på fordi drengen, Trevor, altid gik med det. Det viser bare hvor meget de går op i sådan noget herovre. De viser meget deres følelser herovre og gør meget ud af at vise hvor meget de er taknemlige.

Var dog alligevel på restaurant lørdag aften for at fejre Beth's fødselsdag, selvom de fleste var triste.

SO LONG!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar