tirsdag den 21. december 2010

Winter Formal update!

Havde helt glemt at skrive det, men jeg har fåeten date til winter formal. Og som i måske kan huske, så er Winter Formal den fest hvor det er pigerne der skal spørge drengene, så jeg skulle ud med ideerne og være kreativ.

Jeg endte med at lave den her t-shirt hvor der stod Winter Formal ? på og så lagde jeg t-shirten ned i den her store hvide boks som jeg pyntede med alle mulige "winter" themed stickers og en stor sløjfe. Så tog jeg "gaven" og fik en veninde til at løbe ind med den til hans hus, sætte den foran døren, ringe på og løbe ud igen. Og selvfølgelig sagde han "jaaa", how great! :)

Så nu får jeg en "wrist corsage" som er den her lille blomst som man får rundt om håndledet og en til at tage billeder med selvfølgeligt! :)

Bare lige en lille heads up!

BYE

MIN KJOLE TIL WINTER FORMAL :
http://www.shopnastygal.com/products/new/clothing/dresses/Metal-%27n%27-Mesh-Dress.html

MINE SKO TIL WINTER FORMAL:
http://www.makemechic.com/p-28374-foxy01-studded-platform-high-heel-red.aspx




Ingen kommentarer:

Send en kommentar