tirsdag den 7. december 2010

Jul, winterformal, graduation og STATE!!

GOD JUL TIL JER ALLE!!!!!!!!

Først : som I nok ved (eller ikke) har Lake Travis High School været STATE CHAMPIONS(stats mestre i Texas) de sidste 3 år, og de har kun 2 kampe endnu for at vinde state for fjerde gang! Hvis de vinder, er det virkeligt stort, og der vil bestemt blive lavet en film om dem osv., så det er virkeligt noget vigtigt og stort!!

Om to uger består Danielle (den mellemste af pigerne i min familie) fra universitet i Louisiana (LSU) og der skal vi selvfølgelig hen for at se hende "cross the stage" og modtage hendes bevis!

Julen er jo begyndt at komme her til USA, og jeg skal nok snart lige smutte lidt omkring og tage lidt billeder af diverse jule dekorationer på husene herovre! - anyways, der er rigtigt mange der har sagt at man bryder sammen her under juleperioden, men jeg har ikke rigtigt oplevet noget endnu, og det gør mig heller ikke noget hvis jeg skulle gå hen og få hjem ve, da det jo er meget naturligt efter 4-5 måneder væk hjemmefra og så at være med nogle andre juleaften for første gang i mit liv! Men det bliver en oplevelse!!!

I midt januar er der WINTER FORMAL og jeg glæder mig utroligt meget!! Er blevet inviteret på to "party buses" som er det helt store. Man tager på den her store bus med en stor gruppe af mennesker. Før man tager afsted ned til selve festen tager man billeder osv. og derefter tager man på party bussen og kører gerne meget længere end nødvendigt for at komme ned til selve festen, er der i måske en halv time også tager hjem og fester videre, så det glæder jeg mig til!! Til winter formal er det pigen der spørger drengen, men de fleste fraråder faktisk at spørge nogen fordi det er meget sjovere at være alene og bare kunne danse med alle! Så jeg har ikke helt besluttet mig om jeg vil finde en date eller ej! Men jeg glæder mig i hvert tilfalde helt vildt :)

Det var lige en lille update!

BYE

Ved ikke om i har set de her billeder, men her er lige lidt random pics :)

Xena da hun var baby og stadig sød!!

Kaylas fødselsdagsgave (hun fik den for lang tid siden dog) EN BIL!!!
Snapshots fra homecoming, haha :)
Taylor Kan, mig og Kilby Bench!

Forresten har Kayla 16 års fødselsdag imorgen, så hun skal tage sit kørekort imorgen tidligt!
Hun har haft sit PERMIT i 12 måneder nu, da man kan få det som 15 årig. Med sit permit skal man dog have en forældre eller familie medlem over 21 ved siden af sig hele tiden! Utroligt god træning før sit egentlige kørekort!



ØNSKESEDDEL FOR JULEN:


(fordi man jo herover kan få alting for ca. halv pris har jeg valgt at skrive den amerikanske pris bagefter. Min værstmor Amy kan købe gaverne hvis det kan benyttes). Ønskerne er i tilfældig rækkefølge :)


  • moderne poloraid kamera eller faktisk helst gammelt med film
  • iPhone 4 (199$ plus tax)
  • Dr. Dre beats høretelefoner i sort (200$)
  • Chi glattejern gerne i sort (omkring 100 - 130 $)
  • Gavekort til asos.com
  • Bobby Brown; Beauty Rules (bog)
  • UGGs str. 7 i amerikansk eller 38 dansk, kort længde i sort eller mørkebrun (130$)
  • Gavekort til Urban Outfitters
  • Gavekort til næsepiercing
  • Gavekort til navlepiercing
  • Penge
  • Ringe (passer en str. S i spinning men ønsker mig ikke som sådan spinning ringe) meget enkle og gerne lidt retro i sølv helst)
  • Avéne rense system (ansigts vask, sæben er sådan helt grøn, for skånsom/problem hud og ansigts creme. Det der passer til min hud hedder vist "Clean-Ac". Fås på de fleste danske apoteker)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar