onsdag den 1. juni 2011

3 DAGE!!!!!

Idag er der præcist 3 dage til at jeg skal se mine forældre! Glæder mig utroligt meget, det bliver skønt, efter ikke at have set dem i over 10 måneder. De sidste par dage og uger har været hektiske med planer, pakning og eksamener. Mine eksamener går godt for tiden. De fleste folk er dog fritaget fra næsten alle deres eksamener, da de i foråret tog en test som hele Texas skal tage (TAKS TESTING) og hvis de bestod dem, måtte de få fritaget 6 fag (ud af 8 fag som vi har), og fordi jeg er en udvekslings student kunne jeg ikke tage den test = kun 3 fritagninger desværre. Men mange af mine fag har utroligt nemme eksamener. Nogle af fagene har vi slet ikke en eksamen, vi skal bare komme for at få 100.
Indtil videre har jeg tage Algebra 2 final (som er matematik) og der fik jeg 97 ud af 100, og så har jeg taget min fashion marketing final hvor jeg fik 93 ud af 100, så det er gået virkeligt godt! Det er bare kedeligt at skulle tage eksamener for noget der egentligt ikke rigtigt gælder.


Her er et par billeder fra den sidste uge :-)

En af mine venners dock hvor vi soler os, tager ud på både og chiller
Downtown Austin
En fed og typisk Austin restaurant. "Keep Austin Weird" er deres slogan her i byen.
Patriot party på min sidste weekend. Hvor perfect.
På vej downtown
.. igen
I en lille typisk Texas by
.. igen
På vej til at tube på the Comal River i San Marcos
... igen
.. igen
På Brookes dock
.. igen
Patriot fest igen
Brookes dock



2 kommentarer:

  1. Wow, looks like such a fun trip! xoxoxoo

    SvarSlet
  2. fed blog:)
    Tjek min ud ; http://mathildenauta.blogspot.com/;

    SvarSlet