torsdag den 3. februar 2011

UPdate

Ja, jeg har nu regnet mig til at der er 4 måneder og 11 dage til at jeg skal hjem. Det lyder måske lidt trist at jeg sidder her og tæller mig til hvornår jeg skal hjem, og I må ikke mistforstå mig for jeg ELSKER at være herovre, men på mange måder savner jeg dælme Dinamarca!

Denne weekend skal jeg ind og se Pat Green med en stor gruppe af mine venner, og selvom jeg ikke aner hvem han er, så glæder jeg mig :)

Det har været UTROLIGT koldt herovre iTexas, ned til minus 10 grader C, men der har ikke været sne da der ikke har været regn. Så vi får sne fri hvis der er det MINDSTE is eller sne, så det håber jeg på at der kommer fredag, så jeg kansove længe!

På søndag er det SUPERBOWL hvilket er en stor ting! og det bedste ved superbowl er reklamerne i half time! det koster 5 millioner kr. for 2 sec. sende tid, hvilket vil sige at disse reklamer er de bedste af de bedste!

Vil tage masser af billeder på søndag :)

d. 14 er det jo Valentines day, hvilket også er en stor ting herovre!

Håber I har det godt derhjemme,
BYE

Danielle (den mellemste søster som lige bestod fra Louisiana University) er flyttet her hjem, og derfor taget sin hund Diesel med! Det er Xena, vores "hvalp", og Diesel der er på billedet.
Vi havde ladet sprinkleren være tændt hele natten, hvilket resulterede i IS næste morgen (dog kun på vores lille grund, hvis i kan sammenligne med de andre huse i baggrunden hæhæ)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar