søndag den 16. januar 2011

WINTER FORMAL 2011

I går aftes var det den første "skole-bal" på vores skole i dette år, nemlig "winter formal".
Winter Formal er den fest hvor det er pigerne der spørger drengene, og det er også den mere uformelle fest.
Igår startede jeg dagen af med af få ordnet mine negle (ja, typisk amerikansk!), derefter tog jeg hjem til min veninde Brooke, hvor vi lagde vores make-up og satte vores hår (det er også ret normalt at få professionelle til at sætte ens hår og lægge ens make-up, men jeg vil bestemt hellere gøre det selv). Derefter tog vi hen til min anden veninde Jennys Lake House hvor alle skulle møde op før vi tog en partybus (i USA når man tager til en af de her store fester, så tager man en stor bus, som egentligt bare er et dansegulv og så danser man og går amok på bussen før man kommer til winter formal eller prom) for at tage billeder + spise og så tog vi afsted!
Derefter tog vi hjem og bare hyggede og festede indtil vi gik i seng klokken 6 :) fun fun fun!

Der kommer flere billeder senere, men dette er de billeder jeg har indtil videre!

BYE

P.S. Jeg putter folks navne ind, da der er mange af jer der har sagt I gerne vil have nogle navne til at stalke, haha :)





Sheridan Crean, Jenny Folch, Beth Pearson og mig
Sheridan Crean og mig
de fleste af pigerne
Brooke Loving-Bagwell og mig

Hjemme ved mig selv
Kayla (min søster), mig, Brooke og Tiffany


Ingen kommentarer:

Send en kommentar